1e week

28 april 2018 - Saint-Laurent-du-Pape, Frankrijk

Hallo allemaal!

Wat leuk dat jullie mijn 1e verhaal uit Zuid-Frankrijk willen lezen. Ik kwam laat aan op de camping met papa & opa, wij hebben even gezellig buiten gezeten en zijn daarna gaan slapen. De volgende ochtend hebben we samen met Judith & Nils (de eigenaren) en Ilse (collega) een kopje koffie in de zon gedronken. Daarna zijn papa, opa & ik op pad gegaan en hebben we een leuke bergrit gemaakt. 'S avonds zijn wij lekker uiteten geweest in een restaurantje in het dorp Saint Laurent du pape.
Voor de rest heb ik de andere collega's Ellen, Malou & Joeri ontmoet. Met de meiden heb ik het restaurant opgeruimd, schoongemaakt en ingericht. Soms een ochtendje in de receptie, daarna het sanitair schoongemaakt, geluncht en savonds dan weer een half uurtje receptie gedaan. Woensdagavond zijn we met het groepje naar een reuine geweest met een prachtige maar hoge bergroute. Donderdag waren Ellen, Malou & ik vrij en zijn wij naar Valence geweest. Eerst hebben we een chateau bewonderd en daarna in Valence lekker geluncht. Ook hebben we daar geshopt. En zijn we tegen de avond weer terug gegaan.
Mijn 1e week was wennen, superleuk & gezellig! Op naar de volgende week🙌

Groetjes uit Frankrijk🇫🇷